Dansa Ara

Els alumnes dels grups inicials de l'escola Lexia participen en aquest gran esdeveniment organitzat per l'Ajuntament de Barcelona i adreçat a l'alumnat de cicle inicial d'escoles de Barcelona.

L'objectiu del programa és promocionar l'aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània.

Al llarg del curs realitzem assajos dinamitzats pels mestres de l'escola i el gran dia, en què anem al Palau Sant Jordi, junt amb més d'un centenar d'escoles d'arreu de la ciutat, els alumnes poden mostrar tot allò que han après al nombrós públic.

Els principals continguts que es treballen en relació al programa són els següents:

• Experimentar en el moviment
  • Bellugar-se amb espontaneïtat
  • Expressivitat
  • Espai (davant-darrere, esquerra-dreta)
  • Pulsació
  • Coordinació
  • Desplaçament

Els alumnes, mestres i famílies gaudim molt de la participació en el Dansa Ara!