Contes i Titelles

Els estudiants del CFGS d'Educació Infantil de l'escola Solc Nou realitzen el projecte d'Aprenentatge Servei "Contes i titelles". El projecte tracta de realitzar quatre representacions (titelles i teatre) al llarg del curs, per als alumnes dels grups inicials de l'Escola Lexia.

Amb aquesta col·laboració els alumnes més petits assisteixen a representacions de contes clàssics i moderns, adaptats a un ritme, escenificació i guió adequat, permetent que gaudeixin dels contes; i quan la representació acaba els estudiants dinamitzen jocs en relació al conte.

Com a cloenda del projecte, l'escola Solc Nou ens convida a una festa en la qual els estudiants del cicle formatiu i els alumnes interactuen, gaudeixen i s'acomiaden del curs.

Aquesta és una gran oportunitat per als futurs educadors i aporta experiències positives i enriquidores als nostres alumnes.