CASTANYADA 2018

Avui Celebrem la Castanyada!

Com tots els anys, amb motiu de celebració de la castanyada, a l’escola ens agrada fer gresca!

A les classes de la primària, durant la setmana, hem fet panellets per endolcir-nos una mica, i entre tots hem decorat les classes i el vestíbul.

El dimecres dia 31, la pluja ens ha sorprès... però això no ens ha parat per a res!

Amb motiu de la celebració dels 50 aniversari de l’escola, el castanyer i la castanyera ens havien encarregat una feina. Ens van demanar ajuda per omplir el número 50 gegant amb motius relacionats amb la tardor, hi havia de tot, castanyes, fulles, moniatos, bolets... i aquests havien d’estar amagats per les aules. Així doncs com si d’una gimcana es tractés, hem fet equip i ens hem posat tots i totes mans a la feina per tal de cercar tots els dibuixos amagats!

Finalment, cada classe per torns, i un cop ha trobat tots els dibuixos amagats, ha anat omplint el número 50 enganxant els dibuixos als forats buits, creant un mosaic ple de colors de la tardor.

Els més grans de l’escola, han fet un “room scape” que havien preparat les mestres de secundària.

Han hagut de buscar i seguir les pistes amagades per l’escola per tal de poder resoldre l’enigma; havien de salvar l’escola dels fantasmes i monstres que havien vingut per la festa de “Halloween”. Han hagut de treballar en equip i fer pinya per poder aconseguir els objectius del joc.

Room scape

Room scape 2

Per acabar la tarda, tots i totes hem menjat castanyes que el castanyer i la castanyera ens han portat a les aules.

Ha estat molt divertit!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya