Projecte educatiu de barri

L’Escola Lexia, membre del Grup Impulsor del Projecte Educatiu del barri de Vallcarca, Penitent i el Coll.

Dissabte 9 de febrer, l’Escola Lexia ha participat de les Jornades Educatives que s’han realitzat per tal de definir quins són els reptes educatius del nostre barri.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins el procés participatiu que es duu a terme des del curs passat, i del qual la nostra escola n’és part activa.

A la Jornada es van debatre diversos temes al voltant de l’educació: en l’àmbit escolar, laboral, en formació d’adults, en l’àmbit fora escola i d’educació al llarg de la vida…

En tots ells vam poder fer sentir la nostra veu per tal de treballar per la inclusió social del nostre alumnat, objectiu cabdal del projecte educatiu de l’Escola Lexia.

Va ser molt enriquidor per tots els agents que hi vam participar: Ajuntament de Gràcia, IMEB, escoles publiques i concertades, serveis socials, Centres cívics, biblioteques, plataformes veïnals… tots aquells recursos que plegats construïm per fer de Barcelona una veritable ciutat educadora.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya