La gran batalla en el joc de Risk!!!

A la classe de Nikola Tesla hem realitzat una batalla del joc d’estratègia Risk adaptat a la segona Guerra Mundial, per tal de treballar més a fons els successos que van tenir lloc durant aquell tràgic fet de la nostra història.

Quatre equips enfrontats entre ells, uns potències de l’eix, els altres potències aliades. Tots amb una clara política expansionista. S’han enfrontat, han establert aliances, han reclutat nous exèrcits… Fins que una bomba atòmica n’ha precipitat el final.

I qui creieu que han estat els vencedors? De la mateixa manera que va succeir a la Segona Guerra mundial, les potències aliades han evitat que els bàndols feixistes governessin el món. Però també aquesta vegada, hem comprovat que en una Guerra tothom hi surt perdent, i que cal que el món es governi construint la Pau des del diàleg.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya