Ponencia sobre la reflexió i millora de la inclusió laboral

Reflexió i millora de la inclusió laboral

L’associació en defensa dels drets de les persones amb discapacitat intel.lectual  i del desenvolupament (LADD) ha presentat aquest mes de març al Palau Macaya les conclusions finals del seu treball al voltant de la inclusió laboral d’aquest col·lectiu.

Professionals de l’Escola Lexia hem assistit a aquesta ponència final, amb l’objectiu de conèixer les conclusions del projecte i de recolzar l’entitat en la lluita per fer possible un lloc de treball remunerat a tothom, en igualtat de condicions, tal i com estableix la Convenció Internacional de drets de les persones amb discapacitat.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya