Visita a l’espai patrimonial del Turó de la Rovira

Aquest dilluns pel matí, l’alumnat de la classe del Morrut hem pujat al Turó de la Rovira per conèixer l’espai patrimonial que ha recuperat el MUHBA. Tot i el fred hem gaudit d’unes vistes imponents de la nostra ciutat i el guia ens ha pogut explicar molt bé com aquesta ha anat canviant des de la seva fundació, fa més de 2000 anys.

Després ens ha explicat com eren les bateries de canons que des d’allà dalt defensaven Barcelona dels bombardejos dels avions Alemanys i Italians durant la Guerra Civil Espanyola. Ens ha ajudat a comprendre millor com es va desenvolupar aquesta guerra i quin va ser el seu abast. També ens ha fet fixar en què es va convertir aquest turó un cop acabada la Guerra Civil: en un dels barris de barraques de las ciutat.

Si us interessa la historia tant com a nosaltres, no deixeu de pujar al Turó, està obert cada cap de setmana. De passada, us podreu fer magnifiques fotografies!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya