Ho esteu fent molt bé

Benvolguts Alumnes i famílies,

La lluita per erradicar el Coronavirus, exigeix la participació de tots i totes. Entre altres moltes coses, això fa que tot l’equip de l’Escola Lexia, estiguem treballant des de casa, coordinant-nos i elaborant propostes telemàtiques, perquè no perdeu el fil i sapigueu que sempre podeu comptar amb nosaltres.

Sabem, que no estan sent dies fàcils, molts pares i mares, heu de seguir treballant fora la vostra llar i no volem que intentar seguir el ritme que suposa l’Escola, us creï més angoixa. L’equip multidisciplinar, us hem fet arribar algunes propostes per tal d’ajudar-vos a organitzar el dia a dia, i sempre que ho necessiteu ens podeu contactar. Us recordem que establir uns hàbits d’higiene i activitat física mínims, us ajudaran a mantenir la calma dins  d’aquesta inusual i complicada situació. Us aconsellem anar combinant estones de treball amb les propostes que us fem i activitats més lúdiques en família.

Creiem molt important que tant vosaltres com els vostres fills continueu mantenint vincle amb l’escola. Per això engegarem projectes participatius que us recordin que tots formem part de LEXIA.

Als adults us aconsellem que parleu amb els vostres fills/es sobre la situació que s’està vivint. Què és el coronavirus? Perquè estem tancats a casa i no podem manar a l’escola? Perquè a les 20.00 p.m hi ha aplaudiments?  És important que estiguin assabentats del que està pesant i els hi anticipem les situacions.

Per algunes de les incerteses, des de l’escola seguirem treballant minut a minut per informar-vos de tot tant aviat com ens sigui possible.

Sabeu que el correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., està actiu sempre que el necessiteu i els professionals del Centre es van posant en contacte amb vosaltres d’una manera o altra, diàriament.

Tot l’equip de l’Escola Lexia, us volem fer arribar una salutació afectuosa i felicitar a tots/es els/les nostres alumnes per com estan tirant endavant aquesta situació.

Ànims i fins molt aviat!!