Preinscripcions 2020-2021

A causa del tancament de centres com a prevenció de l’extensió del coronavirus el Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar de primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

El Departament d’Educació  ha editat aquesta guia descarregable que us pot ser útil.  També teniu més informació aquí.  Podeu descarregar-vos el full de sol·licitud.

Així mateix, us facilitem l’enllaç del Consorci d’Educació de Barcelona, amb informació més detallada sobre el procés de preinscripció del curs vinent: https://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/informacio_general_matriculacio/preinscripcio#/4

Destaquem que enguany el procediment de preinscripció s’haurà de fer preferentment per via telemàtica. Només excepcionalment podrem obrir el centre i  rebre a les famílies amb cita prèvia.

Documentació que cal presentar per la preinscripció:

• DNI de les mares/pares o tutors/es legals.
  • DNI de l’alumne/a, si en té.
  • Núm. de RALC
  • Documentació acreditativa dels criteris de puntuació que s’al·leguin: empadronament, certificats laborals, carnets de família monoparental o nombrosa, certificats de disminució,…

*El RALC és el número de registre d’alumnes que es genera al moment de fer la preinscripció a l’escolarització