Fi de Curs 2021

El curs ha acabat.

La festa final, sempre és un gran moment pels alumnes, els professionals i les famílies.

Malauradament, no ens semblava adient tornar al format tradicional de celebració. On totes/ts coincidim i, sense voler, no haguessim mantingut la distància de seguretat. Però això no ha estat motiu per no fer una gran festa!

Pica-pica, sessió de Zumba, photocall i mojitos, han estat algunes de les activitats que hem realitzat per celebrar els superalumnes que tenim a l'Escola Lexia!

Us deixem algunes fotografies.

Bon estiu!!!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya