Cosmocaixa L3 i L4

CosmoCaixa Barcelona: las 10 cosas que debes saber antes de visitarla

Els alumnes de la classe de la L4 i la L3 hem anat a Cosmocaixa a realizar una visita guiada a la sala univers i al mur geològic.

Durant aquesta visita hem pogut aplicar i ampliar els nostres coneixements i visualitzar en directe i de forma dinàmica alguns dels aspectes treballats a l'aula.
Un cop finalitzada l'activitat, hem gaudit de la resta de propostes del museu i hem tingut molta sort ja que acaben d'inaugurar l'exposició dinosaures de la Patagònia!
Impressionant!