Visita al Rebost Solidari

Rebost Solidari - Gràcia participa

El dia 17/1/24 els alumnes de la L3 i de la L4 vam anar de sortida al Rebost Solidari de Gràcia!

Perquè?
A classe, a l'assignatura d'hort i sostenibilitat, estem treballant les ODS (Objectiu de Desenvolupament Sostenible), concretament la ODS 1 "fi de la pobresa". I com a individus ens ha nascut la necessitat de saber més. Per això vam anar al Rebost Solidari, un "economat"  que atén a famílies en risc de pobresa derivades de serveis socials. Durant la sortida,  ens van explicar com s'organitzaven, com funcionava, a quantes famílies atenen,...

Realment ha estat una activitat molt enriquidora, que com a col·lectiu ens ha ajudat a prendre consciència de les dificultats que tenen moltes persones i també de la importància d'actuar i col·laborar a través del voluntariat.

Us continuarem informant, ja que això no acaba aquí! Arrel de la sortida i tot el que hem tractat a l'aula, hem tingut una idea i aviat us la farem saber ja que us necessitem!