Mans a L'Obra " CAIXAFORUM"

manos a la obra

EL dia 5 de Març la Tasketa hem anat al Caixaforum per realitzar el taller de "Mans a l'Obra".  Sabem que realitzarem activitats plàstiques amb pintura però realment és tot un gran  misteri.

Al arribar, la Carlota , la nostra tallerista ens ha explicat el que és l'art i jugant hem après que també podem veure amb les mans. Després, i per parelles, hem pintat uns super murals i hem deixat les nostres emprentes . Hem pogut comprobar que no només ens hem divertit molt sinó que també som uns grans artistes