Jocs matemàtics, reeducatius i de llenguatge

Cada dia, a la Classe Garbí dediquem una estoneta a treballar, tots els objectius fets prèviament a les diferents àrees, d’una forma més funcional i divertida, on passem una bona estona jugant però a l’hora aprenent. Es tracta de diferents jocs matemàtics, reeducatius i de llenguatge. Uns són individuals, per treballar l’autonomia de treball, i altres grupals per treballar les habilitats socials.

SSORI. CUBO BASE 10 DE MADERA

L’Objectiu d’aquests jocs és treballar diferents continguts de forma visual, manipulant materials, i de forma dinàmica i funcional.

Pel que fa els jocs matemàtics i reeducatius, realitzen jocs de sumes i restes, de centenes, desenes i unitats, jocs amb dau, diferents taules d’Oca, per treballar el rellotge, els diners, jocs d’orientació espaial, etc.

I pel que fa de llenguatge, realitzem jocs de lectura, de seqüencies temporals, de vocabulari, etc.

dfh-mini-arco-505002-i

Els alumnes responen molt bé aquesta estona de jocs, gaudeixen aprenent, es potencia l’autonomia de treball, i les habilitats socials, com respectar el torn, saber perdre, esperar i comunicar-se.

Classe Garbí (Núria Plana)