Carnaval amb els gossos

Comencem la cinquena sessió amb els gossos. Avui ha  vingut la Maribel, la Montse i el Martí i porten la Nora i la Wilma (dos setters, mare i filla, que ja coneixem), el Milú (un fox terrier, el nostre preferit) i la Pipa (una gosseta negra que la van abandonar quan era un cadell dins d'un contenidor).

Primer juguem al "monstre", es tracta de passar-nos un peluix entre nosaltres, tot dient el nom de qui li enviem, si el nen el que va dirigit no l´agafa saltarà la Pipa i l´agafarà ella, perquè la deixi anar i puguem seguir jugant, li donem una galeta i podem continuar.

DSC09674

Després fem un joc nou, cada nen tira un dau enorme i ha de donar el seu gos tants premis com marqui el dau.

Per acabar ens tenen reservada una sorpresa, com es Carnaval, disfressem els gossos, els hi posem barrets, ulleres, banyes, capes però, a més, els pintem amb pintura. Pobres gossos!! Nosaltres ens divertim molt però ells també perquè es porten molt bé i no protesten gens. Mentrestant la Glòria va fent fotos perquè quan ho expliquem a casa no s´ho creuran.

Classe Xaloc