Taller de reaccions químiques

El dia 28 de maig, els alumnes de la classe del Beisbol, vam anar al CosmoCaixa a realitzar un taller sobre reaccions químiques, ja que és el que hem estat treballant durant tot el curs a l’assignatura de ciències naturals.

El primer que ens van fer va ser un petit recordatori sobre que són les substàncies pures i les mescles, els tipus de mescles que hi ha (homogènies i heterogènies),...

I, a continuació, vam començar la part més esperada i desitjada per tots nosaltres, la part pràctica! On cadascú amb el monitor del taller vam poder realitzar diferents experiments químics d’allò més interessants.

Aquesta activitat ens ha agradat molt i ens ho vam passar genial, ja que vam poder posar en pràctica tot allò treballat de forma teòrica a l’aula, vam poder manipular estris de laboratori, materials químics... En definitiva, ens vam sentir científics per un dia, increïble!!!