Els animals vertebrats al Zoo

Les classes de l’Escultura i l’Arquitectura vem anar al Zoo per fer un taller sobre els animals vertebrats. A l’aula pedagògica del zoo, ens vem posar en grups i ens van explicar les activitats que faríem cadascun dels grups: passats 10 minuts canviàvem d’exercici. Van ser els següents: a l’exercici número 1 vem observar esquelets d’animals. L’activitat número 2 tractava de les cobertes dels animals (pèl, pell, plomes, escates…) la foto9 la foto1 la foto2 Les vem tocar i mirar pel microscopi. la foto8 La tercera era sobre la reproducció dels animals. la foto3 L’activitat 4 tractava del l’ús dels 5 sentits; vem tastar, olorar, tocar i escoltar moltes substàncies, materials i sons. la foto7 la foto5 la foto6 Vem aprendre motes coses que no sabíem i les coses que sabíem les vem poder explicar i comprovar. Va ser interessant. Les activitats eren entretingudes i ens vam motivar.