Els ocells que viuen a Barcelona

Aquest trimestre farem el treball dedicat als ocells que viuen a Barcelona i als seus voltants. A classe hem vist un vídeo d´aquests ocells, ara sabem com són i hem sentit els diferents cants. Cadascun de nosaltres hem escollit un ocell, els que ens ha agradat més, i presentarem un treball per poder saber més coses d´ell i explicar-les als companys. El Francesc li ha agradat la cotorreta de pit gris. El Bernat ha escollit el bernat pescaire. El Carles ha preferit el gavià argentat. El Pau, el falcó pelegrí. El Juan s´ha fixat amb el colom domèstic. La María li ha agradat molt l´oreneta. El David ha escollit el pardal comú. El Sergio ha triat el verdum que s´assembla molt al canari.