Com alimentar a 9000 milions de persones?

El sistema alimentari global està trencat: mentre el nombre de famolencs del planeta supera per primera vegada els 1.000 milions de persones, les xifres mundials d'obesitat i malbaratament d'aliments arriben a nivells rècord. El deteriorament del clima farà que aquestes desigualtats es disparin en el futur, amenaçant el dret de bona part de la humanitat a gaudir dels aliments que necessita. L'única manera d'evitar aquest futur és invertir en la protecció dels recursos naturals i en l'agricultura dels petits productors pobres. Els grups de secundària, Mercat del ninot, mercat de Sant Antoni i Mercat de la Boqueria hem assistit a la xerrada de Gonzalo Fanjul sobre aquest tema, al Caixaforum de Barcelona, aquest dilluns 19 d’octubre. Ha estat una conferència molt interessant, encara que algunes qüestions no eren fàcils d’entendre. També ens ha agradat el torn obert de preguntes del final, quan els nois i les noies del públic hem pogut resoldre dubtes o compartir opinions.