Un te a la menta

El dimecres 19 de Febrer vam anar tota la ESO a un concert a Monjuïc , al Caixafòrum

El concert es titulava “ UN TÉ A LA MENTA “ i era música del Nord d´Àfrica.

Hi havia 6 músics, cincdel Marroc  i un de Manresa, tocaven instruments de corda. te1

Amb la guitarra, el violí , la balalaica, la mandolina , instruments de percussió, timbals, darbukkes, castanyoles … te-a-la-menta

Algunes cançons eren tranquil·les i altres més marxoses. Nosaltres ens aixecavem i seguíem el ritme picant de mans. Dos músics cantaven amb unes veus molt boniques.

El concert va ser molt divertit, ens va agradar molt. Els músics eren molt simpàtics. Ens van animar a ballar i gaudir de la seva música i l’espectacle.