Cada matí una cançó

Durant la Setmana de Santa Cecília, tots els matins hem entrat a l’escola al ritme d’una melodia. Diversos temes musicals ens han avisat de que era l’hora de fer filera i entrar a classe, amb el ritme de diversos autora i estils musicals. • Ens hauria agradat començar la Setmana de la música amb un tema més animat, però els fets d’aquest cap de setmana no ens ho permeten. Avui dilluns entrem a l’escola somniant en un món de Pau. • Richard Wagner va composar “La Cavalcada de las valquíries” com a preludi del tercer acte de l’òpera “La valquíria”, just perquè soni en el moment en el que es puja el teló i es mostren les protagonistes reunides. Així hem encetat el nostre dimarts a l’escola. Que s’aixequi el teló i comenci el dia! • Amb “Tant de bo”, Txarango i tot el professorat de l’escola us desitgem el millor! Dimecres, tot el curs, i sempre. • Amb una barreja de música jazz, soul i country, Norah Jones ens anima a entrar a l’escola amb un somriure als llavis. I és que riure té molts beneficis. Comencem el dijous amb alegria i optimisme! • Divendres entrem feliços a l’escola, i així tanquem la setmana. Pharrell Williams ens anima amb el famós tema de música pop ”Happy”.

band-musicians-4