VISITA A ESPAI ENDESA

El passat dimarts 18 d’Octubre els grups de PFI vam visitar les instal·lacions d’Espai Endesa. Allà ens va rebre una noia molt simpàtica que ens va explicar les diferents maneres d’obtenir energia elèctrica. Fent la diferència i reflexió sobre les energies renovables ( no contaminants) i les no renovables (molt contaminats). endesa-educa-centre-informatiu-barcelona-catal-1-638 També ens va fer que ens plantegéssim la importància que suposa per nosaltres tenir aquesta energia al nostre abast. Havíem de fer una reflexió de tots els aparells que utilitzem a casa nostra des de que obrim els ulls fins que tornem a dormir. Va ser una visita molt útil perquè van aconseguir que prenguéssim consciència de la necessitat d’energia elèctrica que tenim a l’actualitat. Al mateix temps que ens feien reflexionar sobre la manera més correcta d’estalviar-la.