World Press Photo

Aquest dimarts 19 de novembre alguns alumnes de la ESO  hem anat al CCCB a veure fotografies.
la foto14 la foto7 la foto12Es tracta de l’exposició World  Press Photo, un conjunt de fotografies fetes per periodistes que volen que la gent conegui l’actualitat, el que està passant en el món, a través de les seves imatges.
la foto4 la foto1
Hi havia fotografies de persones que pateixen gana, pobresa,  malalties,  guerres, morts dels estimats...,
la foto11 la foto9
Fotografies d´esports o d’animals en perill d’extinció, etc.
la foto10
Hem trobat molt interessant aquesta exposició i us la recomanem. Això sí, hem de reconèixer que les fotagrafies són impactants i no adequades per a nens i nenes.
Classes del Cross, Handbol i Beisbol.