LA VELLA QUARESMA

Que li vagi bé?

Tallem la primera

I les altres després.

[caption id="attachment_7876" align="alignnone" width="584"]OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA[/caption] La Vella Quaresma és una senyora gran que apareix el dimecres de cendra, el dia que s´acaba el Carnaval.  Se la representa amb set cames i cada dimecres (o divendres) se li treu una, així quan només en té dues per poder caminar, arriben les vacances perquè acaba el temps de la Quaresma. Aquesta tradició és molt antiga.  Es semblant al calendari d´Advent.  Comença el mes de desembre i cada dia obrim una finestreta amb el número del dia que és, així fins arribar a la nit de Nadal. Els nens els agrada gaudir de les tradicions i a més els ajuda a situar-se en el temps.