PASSEJADA AMB “GOLONDRINAS”

Tots els grups de 1ª etapa hem anat a fer una passejada amb “Golondrinas”.  L´autocar ens va deixar al Moll de la Fusta i després d'esmorzar vam pujar al vaixell on un guía ens va anar explicant com es diuen les diferents parts d´un vaixell i del port. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Vam veure Barcelona desde el mar, els vaixells de mercaderies que arriben al nostre port portant cereals, gas, petroli i altres objectes ficats amb uns grans contenidors que unes enormes grues traslladen al moll. Arribava un creuer que és com un hotel però en forma de vaixell. OLYMPUS DIGITAL CAMERA També vam veure les barques dels pescadors amb les seves xarxes, uns magnífics iots i les drassanes on estaven pintant i arreglant uns vaixells. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA Després vam donar una volta per veure els velers i vam dinar al Maremagnum on vam poder jugar una estona abans de tornar a pujar a l'autocar.