SORTIDA NADALENCA

El dia 17 de Desembre els alumnes de la classe del beisbol, l’hoquei, l’handbol i el cross, hem fet una sortida “típica” nadalenca.

El primer que hem fet és anar al pessebre de la plaça Sant Jaume. Aquest any, el pessebre estava inspirat en els terrats de Barcelona i ens ha semblat molt original i divertit.

la foto1

la foto3  la foto2

Desprès hem anat a veure el pessebre que hi ha a la l’ interior de la catedral de Barcelona.

catedral

Finalment, hem anat a la fira de Santa Llúcia, on hem visitat les diferents paradetes i, qui ha volgut, ha comprat un detallet per casa.

5 4

Perquè avui és Santa Llúcia dia de l’any gloriós, pels vols de la Plaça Nova rondava amb la meva amor.

Anem tots dos a la fira, amiga, anem-hi dejora, que una mica de muntanya alegri nostra tristor.

Comprarem grapats de molsa i una enramada d’arboç, i una blanca molinera, i una ovella i un pastor.