ELS PASTORETS

El dimecres 11 de desembre vam anar tota la ESO a veure una obra de teatre al Poliorama: Els Pastorets.

foto3

Però no eren els pastorets de tota la vida, sinó un muntatge molt graciós dirigit pel Tricicle.

L’obra de teatre tractava d’una família que explicava als seus fills la història de Josep, Maria i Jesús. Després, els nens s’adormien i tenien un somni en el que vivien dins d’aquella aventura.

foto2 foto1

Hi apareixien tot tipus de personatges típics dels pastorets: nois, noies, Pastors, Reis, dimonis, àngels... Però tots ells caracteritzats d’una forma molt original ja que barrejaven vestuari clàssic amb d’altre molt modern.

foto4El teatre estava ple, hi havia nois i noies de moltes escoles i instituts.

Us recomanem aquesta obra de teatre perquè és molt divertida. Nosaltres ens vam fer un tip de riure!